Wednesday, December 17, 2008

Wednesday Weirdness

For today I am going to do the Wednesday Weirdness meme. They caught my attention because there was very little Christmas questions!

1. What is the one sexual act you would never do? Anything to do with body fluids - which by that I mean poop, pee or blood. I ain't cutting myself for nobody.

2. Is there anyone you know, that if they turned out to be a serial killer you would not be surprised? This is actually the question that really got my attention. ;) Nobody would be surprised to find out if *I* became one... I have this fascination with serial killers and the husband is often times worried that I'm actually training when I'm reading. But, he knows it's not the killings themselves I'm fascinated with.. it's the minds behind it. To get deep into someone's mind like Albert Fish, Ed Gein or whoever (my list is pretty long) would be the biggest trip ever!

3. What is the most annoying thing about the holiday season for you? This whole bullshit about a dollar amount. If you spend $20 on one nephew, you gotta make sure you spend close with the other. WTF is that all about?

4. If you saw a video of your celebrity crush picking their nose, would that change your opinion of their hotness? Not one bit. I bet he'd look hot picking his nose. I bet his boogers are even sexy.

5. What is the one non-sexual thing you would be embarrassed to be caught doing? Farting? I don't know...

6. A favorite blogger friend wrote a column about the one word that really turns her on. Do you have a word or phrase that does the same for you? What is it? "Mine". Don't wanna explain the story here though

7. As someone who ran a virtual cookie exchange, I have to ask what your favorite cookie is? Chocolate/peanut butter chip, of course!

8 comments:

Another Ordinary Girl said...

Great answer to #2. I love to read/learn about serial killers too. They have always intrigued me. When I started college, I actually was a psych major because I wanted to be Jodie Foster in Silence of the Lambs. That didn't happen but I still love reading about them to this day!

Amber said...

LMAO "I bet his boogers are even sexy"
You make me giggle

Conservative said...

what a cool blog this is!

StraitJacketMom (Berleen) said...

AOG - You were a psych major? I am so jealous. I hated school so much, but now I kick myself for not going to a real college (I went to a vo-tech).

Amber - sexy boogers, you just never know!

Conservative - thank you kind sir :)

Shannon H. said...

Are you a serial killer in training? hehe!

Nose picker!!!!

StraitJacketMom (Berleen) said...

Shannon... I have this t-shirt (made by me, of course!), but I'm not allowed to wear it anywhere where my kids go with! LOL It's their rule!

Amorous Rocker said...

Great answer to 2! I'm the exact same way and it creeps quite a few people out that I'm so into and fascinated by serial killers. It's not the crimes or anything like that but the mind behind it all that I'm interested in. I wrote something about it on my blog today because of the question, lol. =D

Your 4 cracked me up, lol.

Great answers. Happy Wednesday.

Misty Dawn said...

You crack me up. From serial killers to sexy boogers, you had me laughing the whole way ;-)